Wednesday 6 June 2012


TADAAAAAAAAAAAAAAAA~ 

itu la dyer mamat TSE yg sakai pernah muncul dalam hidup aku!

NAMA: Dhiyaul Mohd Irffan Bin Dawari

BIRTHDAY : 10th April 1996

KELAS : 4 kejuruteraan mekanikal 3

HOBI : texting ngan aku , on the phone dgn aku, main gitar(woot2), melukis , online smpai pagi, buli kucing2 dyer , mencapap (haha gurau je) , makan makan dan makan..

WHAT ABOUT HIM? : ahah dyer nie macam2 boley describe. GILA ! SAKAI ! GEDIK ! hahahah ,sometimes kuat merapu! haha dan jugak pelik ! that's what i love about him. Dia juga BUNCIT sangat !! sbb dyer kuat makan, lepas makan pon boley dyer lapar lagi. Kalau dyer nye locker kat asrama, penuh ngan makanan! katanya "Itu bekalan dunia ngan akhirat". ahahh
Dye ngan aku tinggi sikit je . eleh! haha! dyer pon ade kucing mcm aku, tapi yg lainnye, dyer suka buli kucing2 tu, tapi aku tak. dyer sukaa sngat melukis kartun2, haritu dyer ade letak lukisan "IEKA" kat atas meja aku, lawaa giler. ahha! dyer tak reti masak nasi, haritu penat aku ajar dyer. ahahha. Minggu lepas dyer kerja seminggu kat restoran SIKIN SEAFOOD,katanya restoran tu sedap+mahal sbb tu gaji dyer bnyak($,$).hahahaha dyer ade motor YAMAHA 125ZR, haha dyer kata "Motor mat rempit tu, lajuuuu"haha aku pon xtau tu motor ape.Dyer tak suka lngsung baca novel, haha sinopsis novel tu pon dyer malas nak baca. Pastu dyer tak layan citer korea , tapi aku layaaaaannn .Lastly, dyer nie suka mengadu "LAPAAAAAAAARRRR" kat aku, ahahha pastu tak abes2 suruh masakkan pape, tak pon orderkan McD untuk dyer. haha ngek kan ? ade bnyak lgy la pasal dyer, xkan nak citer sume kot!!  :P


SWEET MEMORIES WITH HIM ? : haha macam2 laaa :)



AKU JELES NGAN TEDDYBEAR YG DYER ADE TU !!! SBB OMEYY+BESAR GILER!!!LAGY BESAR DARI MR.LAPOPO AKU! TIDAKK!