Saturday 29 September 2012

SAYA NAK MAIN GITAR!! TAPI SAYA TAK RETI !!
ISHH!


 Hi stalker,
Ok , honestly mmg da lme ak ta post something kat blog ak ni . Sorry laa , dok hostell laa . Mmg ad mse nk post blog an ? Btw, MINE pndi men gitar !! hewhew :) haha . Dah lama aku nak belajar men gitar, tapi tak dapat2 jugak, sbb takde orang nak ajarkan.

Aku minat la jgak nak main gitar, kalau dpt main mesti bestkan ? Tapi, mamat sakai tu reti men gitar ! Tapi ta pernah nk ajar ak men gitar ! Sengal punye pakcik ! Btw , dia menang no.1 utk Puisi dan Lagu ! *One of our scholl activities . Woot-woot. Hahah siap wat lagu untuk aku lgy :*. Jyeahh ~!

Dia cakap, dia boley je ajar kan, tapi BILA? haha itu la yg telah menjadi tanda tanya. Mana ada masa dia nak dtg pi ajar aku petik gitar. Lastly, dia cakap, " Wahai Nur Atiqqa yg rupawan lagy menawan !, kanda mencadangkan agar adinda membeli sebuah gitar sendiri, justeru itu adinda cubalah mempelajari nya
dengan membeli buku rujukan atau nak lebih mudah, adinda layari la YouTube". Kurang ajar punye org tua ! -..-"

Dia sambung lagy " Kerna , kanda sendiri mempelajarinya dengan bantuan YouTube,
dan setelah kanda berusaha, belajar dan bertapa untuk beberapa bulan, kanda telah berjaya "

tapi......

SAYA TAK MAMPU NAK BELI + TAK TAO NAK BELI MACAM MANA
*ny copypaste dri text ak ny -..-''


P/S: Kalau sayang ada duit, Sayang bgtau eh,
nanti kite gy beli sama-sama :)