Saturday 30 March 2013

GREAT START FOR SPM !!

HELLO EVERYBODEHHH !!




1[A+] 2[A] 1[A-] 1[B+] 2[C+] 3[C]

Yeahh~ Okay great start, dapat la anugerah 
KUMPULAN LULUS CEMERLANG 

Haha harap dapat buat lagi bagus untuk Mid Year Exam plak! 
Aku target mid year nie dapat "A" ngan "B" je, kalau ade "C" atau 
kebawah, aku nak botak !! haha takdela . gurau. 
Btw, kenapa tahun nie terasa lambat sngat nak berlalu?
haha tahun lepas cepat je...
Maybe tahun lepas bnyak sngat lepak kot.
Biasa ah, form 4 kan honeymoon year, baru abes PMR kot time tu.
Mesti mau rilek, tapi mcm terlebih rilek je. haha.
Haishh cuti dh abes, kalau cuti mesti cepat abis, tapi kalau skola, mesti lmbat.
Haha folio aku entah boleh siap ke tak la ni, kena anta sebelom bulan 7 !
RESEARCH BNYAK LAGI KENA BUAT !!
Arghhhhhhh!
Doakan lah aku cepat siap ya~
Dah la, bnyak sngat online pon bukan boleh bgy "A" kat result aku.
haha Boboiiii~